Livia's blog

welcome to a place where nature and universe are full discover

Dacă va plăcut sau v-au folosit posturile lăsați un comentariu.
Mulțumesc!

Sunday 14 November 2010

Muntii Rodnei








   Fiind la Facultatea de Geografie, la Turism am avut multe ocazii, prin practici, sa descopar minunile Romaniei.Am fost prin locuri deosebite. Tocmai de dorul asta nu refuz niciodata o excursie, o deplasare, cum vreti sa o numiti voi. 

   Vara asta mi sa propus sa merg,pe langa alte locuri, in Muntii Rodnei. Am avut experienta sa dorm langa o stână, in masina sub cerul liber.Stelele se vedeau atat de clar incat ma apucam sa le numar:D. Am vizitat culmile din imprejur, lacurile glaciare dar si una din vestitele cascade Cascada Cailor.

   Munții Rodnei fac parte din grupa de nord a Carpaților Orientali. Cu înălțimea maximă de 2.303 de metri, atinsă de Vârful Pietrosul Rodnei, Munții Rodnei sunt cei mai înalți și mai greu de străbătut din lanțul Carpaților Orientali.

   Muntilor le este specific curatenia, aerul curat, doar prin simpla prezenta simti ca esti intr-o alta lume, uiti de trafic, de timp, de probleme. Este o cura de ”trezire la realitate”.

2 comments:

  1. imi place blogul, in special ceea ce tine de geografie ... tine-o tot asa

    ReplyDelete
  2. ms clau..o sa mai fie...sa tii legatura:)

    ReplyDelete

Părerea ta contează!