Livia's blog

welcome to a place where nature and universe are full discover

Dacă va plăcut sau v-au folosit posturile lăsați un comentariu.
Mulțumesc!

Sunday 7 March 2010

Club Alpin Nordica

Adăugaţi o imagine



O mare pasiune a mea, mai nou descoperita, este alpinismul(climbing).Totul a inceput cand am vazut un afis cu niste cursuri de alpinism (gratuite normal,doar sunt student...si stiti care e motto-ul"Sunt student,n-am bani!";))si cum imi plac mie lucrurile mai putin normale,am zis sa profit si sa vad macar despre ce e vorba..Si uite asa ma duceam eu in fiecare luni seara la Observator,langa Universitate.Am cunoscut o gramada de oameni misto,mi-am facut noi prieteni...plus ca si instructorul(care este presedintele Alpin Club Nordica,Blonder) era super ok,foarte comic,ne-a facut pe toti curiosi despre ce e vorba...:D.
Dupa o mica incercare de escalada la Cetate,aici in Sv,am fost o saptamana in Muntii Rarau,Pietrele Doamnei.
De aceea,va zic din experienta mea sa profitati de orice oportunitate..nici nu stiti cand dintr-un mic pliant veti da nas in nas cu o pasiune pt tot restul vietii...

No comments:

Post a Comment

Părerea ta contează!